ATV

ATV

SİTE YORUMU
FACEBOOK YORUMU
Yorumlar

29 yorum şimdiye kadar.

  1. mahir akgul diyor ki:

    atv yi izlemiyoruz neden

  2. fenerbahçeli kız diyor ki:

    bi türlü açılmadı ki allahın cezası bıktım ya açılmak bilmedi

  3. ali yiğit diyor ki:

    adanalllııııyyyyyyyyyyyııııı iiiiizzzzzzzzzlliiiiiiiiiiiiiiyyyy ccccccccccccccccccccceeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. yağızhan diyor ki:

    ts alsın inşallah

  5. BöyleSitenin.... diyor ki:

    Kaç kişi giriyor mk sayfa açılmıyor.

  6. meryem diyor ki:

    BIR SARKISIN SEN GERI DÖNSÜN LÜTFEN

  7. Gerek yok isme diyor ki:

    YAYIN ÇOOOK YAVAŞ BİRTÜRLÜ İZLEYEMEDİM MAÇI …………….k

  8. begum diyor ki:

    video bölümünün altında sağa sola doğru oynayan cubuk var onu sağa cevirdinizmi ekran büyütme işareti gözüküyor.oraya tıklayın.böylece byütebilirsiniz…. :)ayrıca video ustune geldinizmı gozukuyor…..

  9. fatih diyor ki:

    NEDEN COK DONUP DURUYOR ?

  10. selin diyor ki:

    tam ekran oluyorr yana getirin ondan sonra oluyoo 😀

  11. ibrahim diyor ki:

    arkadaslar tam ekran olmuyormu ? 🙁

  12. mustafa diyor ki:

    begeniyle izliyoruz

  13. Miroslaw diyor ki:

    bu bütün kanalları tam ekran botonu eklesin hd sitede lütfen bunu yapınız

  14. emirhan diyor ki:

    amq gibi piç tv ses yok göruntu bozuk

  15. kemal ozan diyor ki:

    atv ve tv8 seyredilmiyor….saygilar

  16. ali diyor ki:

    ekran sağ alt köşe % 150 yapın tam ekran olmuyor ama büyütür

  17. meryem diyor ki:

    huzur sokagin yerinre bir sarkisin seni koyun lütfen

  18. ats diyor ki:

    Beyler kurtlar vadisini bekliyen var mı

  19. meryem diyor ki:

    fener kazanir

  20. fanatik diyor ki:

    o zor kardes en iyisi sen umutlanma 🙂

  21. burcu diyor ki:

    tam ekran yapamıyorum :/

  22. Berkay diyor ki:

    TAM EKRAN NASIL YAPILIYOR BILEN VARMI ARKADASLAR

  23. umut diyor ki:

    bi madalyada spikere vermek lazımm :))

  24. davut diyor ki:

    Atv tam ekran olmuyor yada ben yapamadım :S

  25. suat diyor ki:

    ATV’NİN YAYIN KALİTESİ ÇOK GÜZEL ANCAK SES VOLÜMÜ ÇOK DÜŞÜK
    VOLUMÜ BİRAZ YÜKSELTİLİRSE ÇOK MEMNUN OLACAĞIZ.
    TEİEKKÜRLER.

  26. meryem diyor ki:

    bir sarkisin sen cok güzel bir sey hepsi cok güzel söyluyor canan ceren ismail veli mükaddes recep dilan yusuf ali soner tahir berna seray hepsi güzel.ve ben cok güzel mutluyom cünku berna geri aranisda diye. ve bis ailece soruyorus ki mehmet geri döne bilir mi. hepinis cok güzel sinis ve hepinisi cok seviyorus ailece.

  27. baba büyük diyor ki:

    3 0 😀

  28. baba büyük diyor ki:

    çok heyecanlıyım inş. fenerbahçe kazanır



ATV Yayın Akışı
Facebook Beğen :)